Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Appar till ny telefon

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2010-09-27 14:55

För ca en vecka sen blev jag av med min 3Gs o därmed oxå alla bilder, appar etc etc. Har beställt en 4 nu o jag undrar om det finns nåt sätt att "återfå" de appar jag hade på 3an. Tänker då speciellt på de jag köpt, de gratis är ju inget problem direkt. Ska väl tilläggas att jag även bytt dator, men det kanske inte gör nåt?

Tack på förhand, o ber om ursäkt om det redan finns en tråd om detta då jag inte visste vad jag skulle söka på

  • Medlem
  • Harestad
  • 2010-09-27 14:59

Om du bytt dator så antar jag att du aldrig hann synka din 3GS med den nya datorn? Om du har gjort det så har du ju kvar alla saker i datorn, även sms och kontakter om du gjort en säkerhetskopia.

Har du inte synkat din 3GS med den nya datorn, så finns det ingen möjlighet att få tillbaka bilder osv. Saker som du köpt via iTunes kan du ladda hem igen utan någon kostnad. När du är inloggad i affären kan du klicka på länken för att komma till dina användaruppgifter, och sedan se tidigare inköpskvitton.

1
Bevaka tråden