Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kontakter och program borta

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag fick överta min mammas iPhone idag och har suttit och fipplat med den sen dess. Min mamma hade iTunes på hennes dator och var även auktoriserad där. Och även fast jag godkände att iPhonen skulle auktoriseras på min dator istället så fungerade det inte iallafall. Eftersom allt var kvar i iPhonen så visste jag inte hur man tog bort kontakterna. Jag hade SIM kortet i. Och jag tryckte på "Importera SIM-kontakter" utan att ha tagit bort alla mammas kontakter då, men sen när den hade importerat så gick jag in på kontakter och då fanns det INGA nummer eller nånting kvar. Så hur ska jag få in mina kontakter från mitt SIM-kort?

Den andra grejjen är att mina program tas bort när jag både klickar på "Utför" och "Synkronisera". iTunes säger att inga program kunde kopieras eftersom datorn inte är auktoriserad för mig, även fast jag auktoriserade den genom att skriva in mitt Apple ID.

Nu låter detta ganska så orimligt, men på grund av min trötthet så vet jag inte hur jag ska skriva. Har ni frågor så FRÅGA! Jag är väldigt intresserad av svar

Tack på förhand,
WhereTheStoryEnds

  • Medlem
  • International user
  • 2010-09-23 07:41

Om den är auktoriserad med samma konto kan du ta överför inköp genom att högerklicka på iPhonen i iTunes.

Senast redigerat 2010-09-23 09:11
Ursprungligen av zappee:

Om den är auktoriserad med samma konto kan du ta överför inköp genom att högerklicka på iPhonen i iTunes.

Precis, TS, det måste naturligtvis vara samma Apple-konto ni använder i iTunes.

Ursprungligen av keptang:

Precis, TS, det måste naturligtvis vara samma Apple-konto ni använder i iTunes.

Okej, men kan jag inte lägga in appar med mitt egna konto?

1
Bevaka tråden