Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som har beställt iPhone 4 via Telia

Tråden skapades och har fått 184 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Neu:

25/8 Beställde 16 GB, tidigare kund hos Tele2.

6/9 Första dag beställningen behandlades, då skickades det en förfrågan till tele2 angående portering av mitt mobilnummer.

9/9 fick hem papper som jag skulle skriva på att det godkänns att telia tar över mitt nummer.

13/9 fick hem papper att signa på för abonnemanget.

15/9 Ärendestatus: Behandlad

Har jag otur? Det verkar som flera har fått sin telefon snabbare.

Jag beställde en 32:a den 25:e augusti. Hade dock Telia sen innan och har fortfarande Status - Väntar på leverans. De sa att det skulle ta fyra till sex veckor att få den och nu har det gått precis över tre. Sen verkar det finnas olika många 16 och 32:or, både som beställs och tillverkas. Detta kanske gör att om man beställt modellen med minst tillgång så får man vänta längre.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-09-16 19:45
Ursprungligen av langby:

Jag beställde en 32:a den 25:e augusti. Hade dock Telia sen innan och har fortfarande Status - Väntar på leverans. De sa att det skulle ta fyra till sex veckor att få den och nu har det gått precis över tre. Sen verkar det finnas olika många 16 och 32:or, både som beställs och tillverkas. Detta kanske gör att om man beställt modellen med minst tillgång så får man vänta längre.

Det är större efterfrågan på 32gb.

Beställde 16GB den 4/9 fick den igår den 16/9. Leveransbeskeden som Telia skickar ut funkar inte alls. Fick idag ett SMS att den var på väg och statusen är fortfarande väntar på leverans. Det verkar ta cirka 1.5 veckor att få en 16GB från Telia. Har dock inte fått MicroSim ännu. Dock klippt till mitt gamla eftersom jag oxå använder bankid.

  • Medlem
  • Berg
  • 2010-11-15 14:15

I skrivande stund har jag den här statusen:

Din order 70xxxxxxxxxx, iPhone 4 Black 16GB, lades 2010-11-10.
Status - Väntar på leverans.
Din beställning är nu orderlagd och placerad i kö. Beroende på tillgång av telefoner från Apple kan väntetiderna variera.
Statushistorik:
2010-11-11 - Väntar på leverans

  • Medlem
  • Berg
  • 2010-11-22 14:46

Nästan exakt en vecka efter posten ovan så står det fortfarande samma sak. Håller tummarna för att den slängs iväg innan helgen kanske.

Bevaka tråden