Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

In ear mono headset till iPhone?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej hittade ett mono-headset på jobbet, som var in-ear med riktigt bra ljud.

Har sökt massor men inte hittat det någonstans, vet någon var man kan få tag i
mono in-ear headset till iphone? Altså med mic på sladden... som bara är för samtal
egentligen.

Mvh

Såhär ser det jag har ut.

Inte det du har på bilden, men ett monoheadset för 95kr: WEBHALLEN.com [Hama Mono Headset för iPhone]

Tjena

Har letat efter ett riktigt bra mono headset till min iphone. Headsetet skulle liksom matcha min telefonkvalitet.

Har testat diverse modeller tidigare och funnit de flesta med mediokert ljud och alldeles för plastiga. Tycker att alla som generellt säljer dessa mono lurar har nöjt sig med att sälja sånt "kina krafs". Det vill man ju inte ha.

Efter mycket letande och testande hittade jag en lur/modell på Phonehouse som heter Degauss Monolith. Riktigt snygg, stilren, i metall, helt svart med silikonkabel och mycket bra mikrofon funktion. Även ljudet är tydligt och bra. Med in ear var det bara trycka in den i örat, och den sitter och skärmar av ytterljudet mycket bra. Den extra hundring denna kostade är den värd alla ggr.

Degauss Monolith iPlug Headset hos The Phone House

Kenta

Senast redigerat 2011-09-29 13:55
1
Bevaka tråden