Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ska du köa utanför butikerna när iPhone 3G lanseras?

Tråden skapades och har fått 127 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Trineo:

undrar hur det är i Kista...

Jag undrar hur det är i Uddevalla, Torp Köpcentrum, om någon är/var där kan de väl beskriva trycket där!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-11 13:21
Ursprungligen av Trineo:

undrar hur det är i Kista...

Kan svara mig själv då jag inte kunde hålla mig till nästa vecka.
Det var 2½ timme från 10.00 för att få en lur i Kista. Efter 1 timme var de svarta 16GB slut men de vita fanns det fler av, som tur var då jag hade bestämt mig för den vita.
Den första hade kommit dit vid 07.00.

Göteborg, fredag kl 9:30.

Någon som är på Kungsgatan, Stockholm eller Handen, Haninge som vet om det finns några svart 16 GB kvar.

Ursprungligen av adamsen87:

Någon som är på Kungsgatan, Stockholm eller Handen, Haninge som vet om det finns några svart 16 GB kvar.

Kan ju svara mig själv, 8 GB fanns det kvar på Kungsgatan i Stockholm för någon timme sedan men undrar ifall någon vet om Haninge?

detta ar nu dagen efter och jag skriver detta på min iPhone och jag fattar inte att den kan få alla (nej jag ljög) mina felskrivningar att bli rätt! Det var värsta partyt igår. Riktigt kul med så många nördar på ett ställe. Runt 200 stod i kö minst i gbg. Jag var nr 62 och fick t-shirt med texten "jag har den". Telia skötte sig exemplariskt.

Jag har också hittat första irriterande buggen. Nar jag ska radera text så kan den flippa och radera massor utan att jag kan hindra den. Någon mer som märkt?

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-07-11 13:06

Köade i Örebro från ca. 0830, var drygt 20 personer framför mig och när jag gick in i butiken ca. 30 personer bakom.

Tror alla telefoner fanns när jag gick in, köpte en vit iPhone utan problem.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-11 13:34

Pratade just med min säljare i telefon och anledningen till att det strular med aktiveringen för nya kunder med i-paketen är att de helt enkelt inte finns inlagda i Telias datasystem. En ordentlig miss kan man ju tycka...
För kunder som skaffat ett av i-paketen så skrivs kontrakten manuellt och sedan läggs de upp när systemen är uppdaterade (under dagen förhoppningsvis).

Bevaka tråden