Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stock video sajt?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som kan rekommendera en sajt för att köpa stock video? Googlat lite men verkar inte hitta någon som står ut. Istockphotos har lite men jag vill gärna se lite fler alternativ.

Jag är på jakt efter "videoeffekter" inte nyhetsvideo etc, närmare bestämt letar jag efter en kamerasvepning förbi en vägg med högtalare som pumpar.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2008-04-16 00:23

Du kan titta på Artbeats om du anmäler dig till deras nyhetsbrev så får man ett nytt gratisklipp varje månad.

http://www.artbeats.com/

Stock footage: MrFootage

Hej
Jag arbetar med ett filmarkiv på nätet och kan rekommendera MrFootage: www.mrfootage.com

Man kan söka i ett mycket stort arkiv med film från en massa olika filmfotografer och film produktioner. Det mesta du hittar har stillbilder och preview som spelar.

Mvh
Erik

  • Medlem
  • 2008-06-13 01:58

istockphoto.com är en communityliknande stock-sida med prisvärda bilder och filmer, men kanske inte alltid vad man vill ha...

Ursprungligen av galveston:

... Istockphotos har lite men jag vill gärna se lite fler alternativ.

Ja den hade jag redan koll på

  • Medlem
  • International user
  • 2010-09-26 21:55

Stock footage sajt? Kolla Clipcanvas

Jag jobbar med Clipcanvas.com, et av varldens största sajtar för stock footage, video bakgrunder och animationer. Det er billigt (från 9€ för HD) och vi har nu ungefär 112.246 klip (HD). HD Video Stock Footage - Video clip downloads and video search

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-09-26 22:06

getty har massa video

1
Bevaka tråden