Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Egenproducerat rykte: Thin Client

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Känns som att med Mini o AppleTV som produkter och rykten om en mini utan dvd kommer att landa i en tunn klient. Jag har inte hört någon annan nämna utrycket i Apples fall men det är nåt som verkar passa in i Apples tänk just nu.
Hårdvaran i en vanlig imac skulle lätt räcka till ett par tunna klienter och behovet finns hos mig i varje fall.

Jag skulle köpa 2 direkt (ja jag bara måste ha en dator i varje rum minst + ibook på dasset som jag använder nu... ).

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-04-14 10:04
Ursprungligen av Code Red:

(ja jag bara måste ha en dator i varje rum minst + ibook på dasset som jag använder nu... ).

Kanske lite väl mycket information

Annars ett intressant "rykte". Jag skulle vilja ha en liten trådlös skärm/tangentbord/styrplatta att använda som fjärrkontroll. Mediacentret står undangömt i tv-bänken och strömmar bilden till denna skärm, där jag via t.ex. CoverFlow kan styra iTunes, eller surfa och kolla mail utan att slå på TV:n. Sen när jag vill kolla på film blir det en fjärrkontroll.

Du menar en ipod touch? Går att göra det du vill.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-04-14 11:29

Jo, jag vet. Kör min iPhone så ibland, men helst skulle jag vilja ha en större skärm.

1
Bevaka tråden