Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ersättning för att fixa till en 1.1.2 OOB

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En kompis svärmor(!) har skaffat en iPhone som hon vill kunna använda. Jag har själv en 1.1.1, och det var därför jag blev tillfrågad, men jag har inte själv brytt mig om att fippla med min egen då jag är osäker på alla guider etc.

Finns det någon, som mot ersättning såklart, är villig att fixa till denna 1.1.2 så att hon kan använda den? Dvs låsa upp, jailbreaka, installera Swephone, uppdatera till 1.1.2 eller 1.1.3 etc.

Den har serienr: 7*746 så jag har konstaterat att det är en 1.1.2.

Förstår att det inte går att lämna några garantier etc. Ersättningen får väl diskuteras. Telefonen finns i Stockholm city.

Kolla här. Är hur enkelt som helst numera.

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-02-12 07:32

Om du inte vill ge dig på det så kan jag fixa det, men det finns ju inga garantier. Har låst upp flera 1.1.2 OOB nu och upplåsningen funkar nästan 100%, går annars ofta att lösa. Tyvärr så bor jag nere i Helsingborg och jag vet inte om du kan skicka den. Kontakta mig antingen via PM, AIM, MSN.

MSN: jonathan.viken@telia.com
AIM: PlizZ0

Tack, ska kolla lite på iClarified, det verkar ju ganska enkelt (om jag sätter mig på en PC) annars kanske jag hör av mig till dig Plizzo.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-02-12 09:30

Vänta någon dag så är jag säker att någon gör ett gui för ziphone. Och kanske fixar zibri några buggar under den tiden. Här hittar du den senaste version utav ziphone.

//Rob

Senast redigerat 2008-02-12 10:13
1
Bevaka tråden