Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Överföra från ipoden till datorn Obs. Jag har sökt.!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag var tvungen att omformatera min dator så ja la in 300 låtar på min ipod .. nu är min dator klar och ny . jag behöver hjälp med att lägga upp låtarna. Jag har sökt och hitatt att man t.ex. ska använda Yamipod. men sådana program hjälper bara om man ska lägga upp en enstaka låt eftersom gratis versionen bara till låter fem låtar åt gången .. ochdte skule ta för långa tid för mig att ta en låt åt gången om ja ha trehundra låtar. Är dte någon som vte om det finns ett helgratis program så ja kna lägga upp min låtar?

Kan inte folk lägga 2 minuter på att läsa igenom sina inlägg så de blir begripliga?
Det heter (bland annat) "jag", "har" och "vet". Det tar tio gånger så lång tid att läsa sånt här rörigt.

Iallafall. Jag har själv inte använt Yamipod men på hemsidan står det att det är helt gratis.

copypod löser ditt problem, programmet kopierar alla låtar på en gång och du kan välja hur den ska sortera och bygga upp ID3 -taggarna.
lycka till!

mac ellr windows? på mac finns iaf Ipod Disk på freemacware.com

Jag har kunnat föra över 1000+ låtar med Yamipod. Gjorde det senast för någon vecka sedan och kan inte hitta något på deras hemsida om att man bara kan föra över en låt i taget?

Goran
Denna tråden behandlar redan det du undrar över. Tveksam om du sökte tillräckligt :rolleyes:

försökt

Jag har försökt med både copypd och Yamipod. copypod funkade inte att installera. och yamipod stängs av när jag ska lägga in fler än tio låtar åt gången ..:mad:

1
Bevaka tråden