Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fotbolls-VM i din iPod

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Xelo:

Tror du måste ställa in iPoden för manuell synkronisering. Eller?

Det ska inte behövas (eller?) för det behöver iaf inte jag göra.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-19 20:28

j det är det,

nu finns det en uppdatering av fotbolls vm i din iPod grejjet

Jag har redan manuell synkronisering, förstår inte varför det inte går...

Det funkade jag gjorde som det stod och nu kan jag inte kolla antekningarna på ipoden nu när jag tar på antekning på ipoden då blir det bara vitt:S.

ehm... kan mna inte ställa in diskmode även genom att klicka "mittenknappen" + "back" i några sekunder och sen välja diskmode i de där konstiga och fula troubleshootingmenyerna?

cooolt! oändligt med info typ ju

Fått ordning på problemet. Ska roadtrippa ner till Tyskland med några kompisar i sommar, vi ska se Sverige-Paraguay. Jag ska terrorisera dom med info om vad Paraguays mangager föddes, och vad Lagerbäcks morsa heter osv ;D

Uppdatering med spelarinfo?

Nån som vet om det kommer nån uppdatering eller?

har sidan lagts ner, eller är det bara fel på min webläsare?? Någon som är snäll nog att skicka programmet till mej??

msn:[email protected]

  • Medlem
  • 2006-05-30 17:15

Hej!

Är ny i detta gäng men helt frälst på Ipod och fotboll. Jag laddade ned programmet i helgen och sedan dess slitit mitt hår och förstånd. Det funkar inte!! Är oxå lite förvånad över att det ska finnas 2 mappar i den nedladdade zippade filen, det är bara en tokröra med mängder av filer.

Så snälla är det någon som har en fungerande nedladdad version så skulle jag bli kanonglad om ni kunde maila mej den.

Enkel VM guide på svenska

En enkel instruktion hur man laddar ner och får in
Coolgurillas VM-guide på sin iPod på svenska finns
här
http://www.mp3-batterier.se/vm-guiden.htm

Bevaka tråden