Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nano i Mercedes S-klass

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som har erfarenhet av installation av Nanon i en Mercedes-Benz W140 -98?
Skulle uppskatta en guide eller liknande.

Herregud! 216 stycken som har läst posten men INGEN av dom har en S-klass? eller kan något om det överhuvudtaget?

Ursprungligen av IlCapo:

Herregud! 216 stycken som har läst posten men INGEN av dom har en S-klass? eller kan något om det överhuvudtaget?

Hur stor är sannolikheten att någon av 216 stycken har en S-klass? Det är ju inte Volvo vi snackar om right?
Testat att söka på google kanske? Eller varför inte ringa svenska mercedes direkt och fråga? Var lite kreativ liksom.
Besök http://www.densionsweden.se/ och se om din bilmodell finns mer där.

Det är liksom inte årsmodell 2006 vi snackar om här. Den är från 98 och då är inte iPod anläggning integrerad precis. Så det var därför jag undrade. Om jag ringer MB Sverige så kommer dom säga att dom inte kan hjälpa mig för jag har ju ingen iPod anläggning som kan kopplas direkt till iPoden. Och det är det jag vill ha hjälp med här, om någon har en S-klass W140. OBSERVERA W140!!!!!!!

PS: Min bilmodell finns EJ med på Densionsweden

Du får ge oss lite mer kött på benen, vad det sitter för stereo osv i den.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-04-30 11:52

Varför inte mejla densions sweden och hör med dem. De kan säkert peka på rätt modell och hur du ska installera.

1
Bevaka tråden