Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nästan all musik borta efter iTunes-uppdatering

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-12-20 22:41

Visste inte riktigt var jag skule sätta frågan så det får bli här i loungen, för här häckar de rätta grabbarna vad har sett....
Jag har tappat all min musik som jag har sparat på iTunes, efter uppgraderingen försvann nästan allt!! Går jag in i biblioteket så ser jag ju att nästan allt är borta...
Hoppas att jag har gjort något konstigt fel som någon här vet. Jag har kollat runt överallt!
HJÄLP!

  • Medlem
  • 2006-12-20 23:24
Ursprungligen av Picasso:

Visste inte riktigt var jag skule sätta frågan så det får bli här i loungen, för här häckar de rätta grabbarna vad har sett....
Jag har tappat all min musik som jag har sparat på iTunes, efter uppgraderingen försvann nästan allt!! Går jag in i biblioteket

Ännu fler grabbar häckar utanför Loungen.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-12-20 23:43

Ja, jag vet! Ni grabbar vet oftast bäst....
Men jag skäms, och vet inte riktigt vad det är jag ska fråga om...för jag vet inte!
Nästan all min musik är borta!! Bara några godbitar kvar...var det andra har tagit vägen vettefan! Konstigt är det iaf, jag har (hade) ca 4 gb med en jäääävla bra musik som nu bara är borta! Skit och helvitte...

På vilket sätt är de borta? Är de borttagna från hårddisken? Eller ligger de kvar på hårddisken men saknas i iTunes?

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

På vilket sätt är de borta? Är de borttagna från hårddisken? Eller ligger de kvar på hårddisken men saknas i iTunes?

...alternativt syns de i iTunes men saknas på disken?

På vilket sätt gjorde du din uppgradering? Om du valde "Archive Install" så bör alla dina gamla filer ligga i ett arkiv som heter "Previous system"/gammalt system eller nåt i den stilen.

1
Bevaka tråden