Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

'Faulty' säkerhetsuppdatering 2004-10-27...

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag installerade ovanstående via programuppdateringen så fort den blev tillgänglig. Har en iBook g4 933, kör nätverk med apx-kort mot netgear wgr 614 v2. Idag fick jag problem. När jag körde applikationer med hög trafik dök uppkopplingen oavsett jag körde med tp-sladd mot routern eller ap. Applikationer som fick uppkopplingen att dyka är t.ex. bittorrent (med många peers) och tp-test (!).

Lösning:

Gjorde en sökning på apples diskussionsforum där jag såg att ovannämnda uppdatering dragits in i några timmar för att sedan läggas ut igen. Jag laddade ned säk.uppdateringen via safari och gjorde en manuell uppdatering. Efter detta har ingenting dykt.

Någon annan som märkt något?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-10-29 15:21

Jag tror jag hade tur och fick den updaterade uppdateringen. Peppar, peppar.
Det stör mig alldeles innihelvete att Apple "lyckats" med detta flera gånger under senaste tiden. Om det är rent slarv eller om man är så jäkla kall att man släpper en "beta" och kollar folks reaktioner - det har kag ingen aning om. Men nu tänker jag i alla fall inte installera någon sorts Apple-uppdatering förrän filen legat ute ett par veckor.

1
Bevaka tråden