Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 12 kan bli den snyggaste telefonen på flera år

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ryktena om att iPhone 12 kommer få en design som påminner om iPhone 4 och iPhone 5 haglar in och nu har ett par nya renderingar dykt upp på nätet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2020-06-16 12:25

Tjock nog slippa kamelkamerahumpen vore saken batteri-biff!

Bring it on..¡

Förmodligen bara jag men den är snygg men skulle vilja ha ett mellanting med denna och förra generationen. Alltså inte såhär kantig utan med lite större radie så den ligger skönare i handen utan att vara den tvål som min XS Max är

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-06-16 21:22
Ursprungligen av jas:

Tjock nog slippa kamelkamerahumpen vore saken batteri-biff!

Bring it on..¡

Ligger mycket i det där. Sedan tänker man (tyvärr) skal och då är det bra att den är tunn och kamerablaffan smälter fint in i skalets design.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-06-16 21:23

Personligen tycker jag inte det är någon tvekan om att det är Apples mest lyckade designlinje. Kolla de gamla 4/5:orna och iPad Pro.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-06-17 22:18
Ursprungligen av xms67:

Personligen tycker jag inte det är någon tvekan om att det är Apples mest lyckade designlinje. Kolla de gamla 4/5:orna och iPad Pro.

Den blir säkert snygg. Men vill man verkligen hålla i en Så stor telefon med vassa kanter? Min Max är ju rejält större än min gamla 4S.

Kanske är Apple’s fortsatta arbete med att minimera skärmtid? ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2020-06-18 08:54
Ursprungligen av ibish:

Den blir säkert snygg. Men vill man verkligen hålla i en Så stor telefon med vassa kanter? Min Max är ju rejält större än min gamla 4S.

Kanske är Apple’s fortsatta arbete med att minimera skärmtid? ?

Först så måste jag säga att jag sjäklv är nyfiken på hur Apple tänker med skal. Är deras tanke att 90% använder dem med skal? Om det är så försvinner ju de skarpa kanterna redan på ritbordet så att säga. I verkligheten försvinner de ju in i ett skall för en väldigt stor andel av användarna. Om man inte använder ska så är det nog enligt mig bekvämt på ett annat sätt än nuvarande tvålform. Du kommer inte behöva hålla telefonen lika hårt, du får ett bättre grepp som väger upp den eventuella obekvämligheten.

1
Bevaka tråden