Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsluta prenumeration

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av calinou:

Avbröt en prenumeration den 11/12 som var sista dag och dagen efter ser jag att dom har dragit pengar från mitt konto. Kan det vara en tidsskillnad som gjorde att det inte blev? Det verkar som jag inte ska få pengarna tillbaka pga det står: vi har fasställt att ditt köp inte uppfyller kraven för en återbetalning. Så tråkigt att jag inte kom in i mitt konto genom min e-post länk från Apple. Kan inte förstå varför det är så omständligt att hitta stället att avbryta en prenumeration. En sak som jag har funderat är om man installerar appen på både dator och iOS enhet ska man då avbryta på varenda enhet?

Nej, det ska du inte behöva göra, om det är samma Apple ID. Jag tycker också att det har varit rätt snårigt att hitta hur man säger upp prenumerationer. Därför har Apple förenklat det något i IOS 13, antar jag.

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2019-12-14 12:06
Ursprungligen av calinou:

Det finns på din men inte på min. Det finns bara dessa 3 poster under mitt namn.
Nanm, tfn mm
Lösenord och säkerhet
Bet. och lev.

Om jag klickar på namn, tfn så finns det en post "prenumerationer" och under den står det "meddelande" inget annat som visar mina prenumerationer.

Om du läser förklaringstexten under varje del/post så ser du vad dom handlar om. Alltså inte den sortens prenumerationer som vi diskuterar i denna tråd.

Ursprungligen av frazze:

Om du läser förklaringstexten under varje del/post så ser du vad dom handlar om. Alltså inte den sortens prenumerationer som vi diskuterar i denna tråd.

Precis, den app- prenumeration finns inte ens där.

Nu har jag fått hjälp från supporten att ta bort ena prenumerationen som det drogs av nästan 1500 kr fast jag hade av-prenumerat. Så himla bra support på Apple! +++

Nu ser jag att TS redan löst detta, men för alla som undrar hur man får tag i Apple-supporten, så finns den här:

https://support.apple.com/sv-se

Bevaka tråden