Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AirPods: "en omedelbar succé"

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples vd Tim Cook kallar Airpods för en omedelbar succé och intygar att de jobbar så fort de kan med att tillverka tillräckligt många exemplar.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-12-29 14:17

Lysande Apple för de verkar onekligen vara kanon. Användare över hela världen är lyriska

Leverans i Januari.

Då får vi se om jag håller med ?

De är suveräna. Ska köpa ett till par nu men de finns ju inte att få tag på någonstans.

Älskar dom!

Bästa Appleköpet sen jag köpte min första IPad. Parkoppla en gång sen är det bara att trycka i dom i öronen för att poppa loss. Kan sakna volymreglaget man hade på dom gamla trådade lurarna men så otroligt skönt att slippa sladdtrasslet.

  • Medlem
  • 2016-12-30 08:27
Ursprungligen av Ojjasboppason:

Bästa Appleköpet sen jag köpte min första IPad. Parkoppla en gång sen är det bara att trycka i dom i öronen för att poppa loss. Kan sakna volymreglaget man hade på dom gamla trådade lurarna men så otroligt skönt att slippa sladdtrasslet.

Med tanke på alla andra val och produkter Apple släppt under året så sticker dessa ut som en fullträff

Ursprungligen av PaO:

Med tanke på alla andra val och produkter Apple släppt under året så sticker dessa ut som en fullträff

Dom har flera fullträffar. iPhone SE, var en till.

  • Medlem
  • 2016-12-30 11:12

Fick tag på en igår på Emporia.

DOA

Och någon (förhoppningsvis fungerande) fanns förstås inte i lager idag.

Var på väla igår och passsde på att köpa mig ett par!
Väldigt nöjd med lurarna dock har jag svårt att få igång Siri med dubbelklicket, får nästan slå mig själv i örat för att få igång detta!

  • Medlem
  • 2016-12-30 19:27
Ursprungligen av Tjosansa:

Dom har flera fullträffar. iPhone SE, var en till.

Kan till viss del hålla med dig och nu o efterhand förstår man ju varför den inte kom i ny modern design då den då överstrumfat iPhone 7 telefonerna (designmässigt)

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-12-30 20:52
Ursprungligen av stacke:

Var på väla igår och passsde på att köpa mig ett par!
Väldigt nöjd med lurarna dock har jag svårt att få igång Siri med dubbelklicket, får nästan slå mig själv i örat för att få igång detta!

Kan vara lite trixit i början kanske. Tänk på att det är accelerometern i dem som aktiverar Siri, någon touch-känslig yta finns inte, så du får se till att de "skakar till" när du tappar två ggr på dem.

1
Bevaka tråden