Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TimeMachine fungerar inte

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har rensat min mac och installerat om från scratch allt fungerade utom Adobe Premier 11 som jag försökte återställa med Time Machine från mina installationsskivor men det går inte eftersom Adobe inte har en fungerande support och macen är uppdaterad . Vad jag förstår så är det Maces och Adobe`s affärside nu kan man sälja nya program .Med Win 10 fungerar allt som det ska

Så om jag uppfattar dig korrekt så kunde du återställa allt från din Time Machine förutom Adobe Premier?

Du kan inte bara installera det?
Vad har du för dator och version på MacOS?

Ursprungligen av Stehlina:

...Vad jag förstår så är det Maces och Adobe`s affärside...

Ursprungligen av Stehlina:

...det går inte eftersom Adobe inte har en fungerande support...

Jag antar att "Maces" betyder Apple.

Att det skulle vara en "affärsidé" att ha dålig support (Adobe) och dålig backup-programvara (Time Machine), så att folk köper nya program i stället - det är ju så tramsigt från din sida, så det borde man inte ens bemöta.

Jag har inte själv varit i kontakt med dem, men det jag har hört om Adobes support är mest positiva intryck.

Barbapappa_86 har redan ställt några frågor. Svara gärna på dem först, så fyller jag på med några till.
1. Beskriv gärna vad som händer när du försöker installera om programmet. Berätta vad du gör, och vilka problem du stöter på.
2. Vad var det som Adobes support inte kunde hjälpa dig med?
3. Var det samma version av OS X före ominstallationen? Om inte, vilken version hade du då?
4. Är det Premiere Elements 11 du menar? Då är det kanske läge att uppgradera. Den är tre generationer gammal vid det här laget.

1
Bevaka tråden