Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är iWork gratis?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej vänner. Hoppas inte jag missat den existerande tråden om detta, det om ursäkt i förväg isf!

Jag har nyligen köpt en beg iPad air 2. Har haft Mac i åratal men paddan är lite annorlunda. Behöver kunna skriva lite på den så för första gången tänkte jag använda mig av pages. Keynote Numbers kan också bli aktuellt. Jag har fått reda på att iWork nu är gratis om man har en nyare hårdvara? Har googlat o läst lite om det men tänkte reda ut det sista med er. Jag köpte pages igår, 109 tror jag AppStore ville ha, men det ser inte ut som att något dragits för den kostnaden på mitt bankkonto. Hur vet jag om min iPad är så pass ny att jag kan ladda ner iWork gratis?
Tack!

Ursprungligen av minipadoja:

Hej vänner. Hoppas inte jag missat den existerande tråden om detta, det om ursäkt i förväg isf!

Jag har nyligen köpt en beg iPad air 2. Har haft Mac i åratal men paddan är lite annorlunda. Behöver kunna skriva lite på den så för första gången tänkte jag använda mig av pages. Keynote Numbers kan också bli aktuellt. Jag har fått reda på att iWork nu är gratis om man har en nyare hårdvara? Har googlat o läst lite om det men tänkte reda ut det sista med er. Jag köpte pages igår, 109 tror jag AppStore ville ha, men det ser inte ut som att något dragits för den kostnaden på mitt bankkonto. Hur vet jag om min iPad är så pass ny att jag kan ladda ner iWork gratis?
Tack!

Gå in i App Store och se om det kostar?

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2016-05-26 14:54

Länk till info från Apple:

https://support.apple.com/sv-se/HT202794

Ändrade till svensk info.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Gå in i App Store och se om det kostar?

Det ser ju ut så i AppStore som sagt, men inget har dragits från mitt bank konto

Ursprungligen av minipadoja:

Det ser ju ut så i AppStore som sagt, men inget har dragits från mitt bank konto

Då dras det inom kort. Kvittot kan även dröja flera dagar.

Kan du ladda ner det så är det bara att tuta och köra

iWork är gratis när man köper nytt.

Begagnad iPad ger dig inte gratis iWork om någon föregående ägare redan länkat det till sin AppleID.
Det är likadant på Mac.

1
Bevaka tråden