Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på skydd till IPad pro?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Söker ett lätt, smidigt Skydd till Ipad pro som skyddar både fram och baksida. Främst skärmen. Inte för tungt. Inte tangentbordsfodral. Jag har Apple pencil också som bör kunna hänga med på ett hörn med skyddet.
Några tips?

  • Medlem
  • 2016-01-11 12:08

Min pappa har en iPad Pro som jag använder ibland med Apples Silikonskal på baksidan och Apples Smart Cover på framsidan. Personligen så gillar jag skyddet och det får långt över godkänt.

Ursprungligen av museo12:

Söker ett lätt, smidigt Skydd till Ipad pro som skyddar både fram och baksida. Främst skärmen. Inte för tungt. Inte tangentbordsfodral. Jag har Apple pencil också som bör kunna hänga med på ett hörn med skyddet.
Några tips?

Tänk på om du vill ha ett med automatisk tänd/släckning av skärmen. Många har inte den funktionen.
Logitech har det både på sitt skydd - och tangentbord ( som du inte ville ha). Kolla skyddet i alla fall.
Nackdelen med Apples är att man måste ha/köpa två - för att det skall fungera som komplett skydd.

1
Bevaka tråden