Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ladda ner all min musik till telefonen

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har skaffat en Iphone6 med mycket minne vilket gör att jag nu kan ha all min musik tillgänglig offline. Vet någon hur jag kan ladda ner flera låtar, alla mina låtar, på en gång? "Göra tillgänglig utan nätverk". Jag kan bara hitta hur man gör det för en låt i taget.

Jag tror att det blir lättare att ge tips om du berättar var låtarna finns nu, dvs varifrån du ska kopiera/ladda ner dem till telefonen. iTunes? iTunes Match? Apple Music? Något annat?

Senast redigerat 2015-07-21 20:07
Ursprungligen av HakanFarnlof:

Jag har skaffat en Iphone6 med mycket minne vilket gör att jag nu kan ha all min musik tillgänglig offline. Vet någon hur jag kan ladda ner flera låtar, alla mina låtar, på en gång? "Göra tillgänglig utan nätverk". Jag kan bara hitta hur man gör det för en låt i taget.

Det låter som om du har Apple Music aktiverat, eller? Du kan skapa en spellista i iTunes som innehåller all din musik och på din iPhone välja att göra spellistan tillgänglig utan nätverk.

Spellistan i iTunes skapar du som en "Smart spellista" där du anger att "Artist är inte zzzzzz" (eller ett annat namn som du inte har några låtar av). Det kan nog vara smart att ha "Live uppdatering" påslaget så att du får med eventuella nya låtar du importerar till iTunes.

1
Bevaka tråden