Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 6 kan bli tunn som Ipod Touch

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Unbox Therapy visar upp ett fodral som sägs passa Apples kommande Iphone-modell. Fodralet är tunt nog att passa en Ipod Touch, men är gjort för en 4,7-tums enhet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-04-29 10:10

Nu ska jag vara lite bakåtsträvare... Jag vill inte ha en tunnare telefon. Jag vill ha längre batteritid!

Ursprungligen av xms67:

Nu ska jag vara lite bakåtsträvare... Jag vill inte ha en tunnare telefon. Jag vill ha längre batteritid!

Precis, såg en lång tråd om detta i Macrumours där dom flesta tyckte samma. Telefonen är ju ultratunn idag och enligt mig så behöver den inte bli tunnare. För oss som använder telefonen professionellt är det inte roligt att behöva ladda telefonen flera gånger per dag.

Om den blir större till ytan kan väl själva batteriet bli större också så att det i alla fall inte blir mindre batterikapacitet än idag, men håller med, längre batteritid är nog högst upp på allas önskelista.

Visst 5S ser grymt mycket snyggare ut med sin tunna design jämfört med min 4S, MEN som folk påpekar, det räcker rätt väl. Jag vill ha iPad-liknande batteritid på 6:an. Det är mitt högsta önskemål för nästa telefon. Är det samma batteritid som 5S lär jag nöja mig med en sådan.

Läst på Twitter idag ?

Citat:

@djbressler: How things have changed. When I get to the office, I don’t plug my laptop in (it lasts the whole day), I plug my phone in (it doesn’t).

1
Bevaka tråden