Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen mail app

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har lyckats med konststycket att bli av med min mail app (eller knapp) på skrivbordet in min IP 4S.

Hur får man tillbaks denna?

Tack på förhand.

Sök efter den, den finns där någonstans.

Ursprungligen av keptang:

Sök efter den, den finns där någonstans.

Jag tror jag raderade den för längesedan eftersom jag inte tänkt att använda mailen i luren.
Men nu har jag tänk om och skulle vilja ha tillbaks den.

Jag vet inte var jag ska söka i telefon, det finns väl ingen papperskorg som i Windows?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-01-19 15:09

Du kan inte radera mail-appen.Helt omöjligt så den finns på telefonen.
Sök med spotlight: iOS6 svep till hemskärmen längst till vänster. iOS7 svep med fingret på vilken hemskärm som helst uppifrån och ner.

Det går inte att radera mail-appen.

Ursprungligen av lappen71:

Du kan inte radera mail-appen.Helt omöjligt så den finns på telefonen.
Sök med spotlight: iOS6 svep till hemskärmen längst till vänster. iOS7 svep med fingret på vilken hemskärm som helst uppifrån och ner.

Jag fick fram sök sidan och där hittade jag den men ska man bara dra ut den på hemskärmen? Nu när jag sveper uppifrån
och ner kommer bara sidan upp som det står "Idag Alla Missade" på i överkant och inte sök sidan längre.

Ursprungligen av RolexJocke:

Jag fick fram sök sidan och där hittade jag den men ska man bara dra ut den på hemskärmen? Nu när jag sveper uppifrån
och ner kommer bara sidan upp som det står "Idag Alla Missade" på i överkant och inte sök sidan längre.

Nej, det går inte då du redan har den placerad på din hemskärm, troligtvis i någon mapp. Leta noga så hittar du den.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-01-19 16:39

Nu vet du att den finns på din telefon så nu är det bara att leta bland hemskärmarna och i någon mapp

Tackar allihopa, det fanns en mapp som hette produktivitet som den låg i. Nu funkar det som önskat.

ha en trevlig söndagskväll.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2014-01-19 16:56

Bland sökresultaten till höger om appen står det vilken mapp den ligger i om den ligger i någon.

1
Bevaka tråden