Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac driftstopp idag fredag 10:e Februari 14.00-16.00

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-02-12 12:05
Ursprungligen av klarabara:

Kan man inte slippa ha den där röda pluppen och ändå ha sina bevakningar? Jag har ju fem bevakade trådar med inlägg, bara att klicka på "bevakningar" för att se dem? Rött får mig att tro att det är något meddelande/viktigt som ligger o ber om min uppmärksamhet. En bevakad tråd vill jag ju inte av-bevaka för då hittar jag ju inte tillbaka till den lika lätt, det är som mina bokmärken ju.

Kan ni inte göra den grejen optional? Eller vill ni promota folk att bara kolla bevakade trådar hela tiden?

Och/eller att det den röda pluppen dyker upp under bevakningar när det är nya inlägg i trådar man skrivit i istället för under nytt.

  • Medlem
  • 2012-02-13 07:52
Ursprungligen av klarabara:

Kan man inte slippa ha den där röda pluppen och ändå ha sina bevakningar? Jag har ju fem bevakade trådar med inlägg, bara att klicka på "bevakningar" för att se dem? Rött får mig att tro att det är något meddelande/viktigt som ligger o ber om min uppmärksamhet. En bevakad tråd vill jag ju inte av-bevaka för då hittar jag ju inte tillbaka till den lika lätt, det är som mina bokmärken ju.

Kan ni inte göra den grejen optional? Eller vill ni promota folk att bara kolla bevakade trådar hela tiden?

Lite putt, Whitney är borta..

http://www.99.se/feedback/292950-konfa-roda-bollen.html

  • Medlem
  • Fränninge, Skåne
  • 2012-02-12 11:44

Sedan uppdateringen så är forumet "övrig mjukvara" helt bork för mig.

Alla andra delar ser mycket bra ut. Gillar föresten att jag numera har tillgång till Loungen, trevligt tillhåll, vad är det som styr om man får tillgång till den delen eller inte?

Ursprungligen av mattem:

Sedan uppdateringen så är forumet "övrig mjukvara" helt bork för mig.

Alla andra delar ser mycket bra ut. Gillar föresten att jag numera har tillgång till Loungen, trevligt tillhåll, vad är det som styr om man får tillgång till den delen eller inte?

[ATTACH="CONFIG"]31961[/ATTACH]

Det där ser helt galet ut - hamnar på fixalistan på måndag!

Ursprungligen av Björnström:

Det där ser helt galet ut - hamnar på fixalistan på måndag!

Fixat!

Jag har märkt att bilder i inlägg nu öppnas automatiskt för mig om jag ställer muspekaren över dem. Det vill jag inte! Kan man stänga av den funktionen?

Ursprungligen av suddgummi:

Jag har märkt att bilder i inlägg nu öppnas automatiskt för mig om jag ställer muspekaren över dem. Det vill jag inte! Kan man stänga av den funktionen?

Done.

Ursprungligen av Björnström:

Done.

Tack!

  • Medlem
  • 2012-02-14 10:09

Bevakningen är avslutad. Men de försvinner inte iaf.

  • Medlem
  • 2012-02-14 13:23

Och nu var den bara borta.

Ursprungligen av Dalle:

Och nu var den bara borta.

http://www.99.se/feedback/292950-konfa-roda-bollen-4.html#post2051237

Bevaka tråden