Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

OS X 10.7.3 släppt! (2012-02-01)

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Hillared
  • 2012-02-11 11:57

Får säga att jag har upplevt mer stabil WiFi iom 10.7.3 på min MBA. Den hittar WiFi fortare och kopplar upp sig mot dem snabbare än innan. Ser lovande ut än så länge

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2012-02-11 14:49
Ursprungligen av Drakfot:

Får säga att jag har upplevt mer stabil WiFi iom 10.7.3 på min MBA. Den hittar WiFi fortare och kopplar upp sig mot dem snabbare än innan. Ser lovande ut än så länge

Jag vill också påstå (dock helt ovetenskapligt) att wifi fungerar bättre. Bl.a. genom att den just hittar det trådlösa nätverket snabbare.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-02-11 12:08

Min iMac i7 har blivit sämre på wi-fi än innan. Nu tappar den wi-fi efter vila. Jag måste slå av och på wi-fi, trots att den visar fullt spett på menyraden.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-02-11 12:26

Jag hade det problemet på min iMac 2009 (även före uppdateringen), men det försvann helt efter att jag bytte kanal på routern. Prova med det.

Ursprungligen av Konrad:

Min iMac i7 har blivit sämre på wi-fi än innan. Nu tappar den wi-fi efter vila. Jag måste slå av och på wi-fi, trots att den visar fullt spett på menyraden.

Bevaka tråden