Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes 10.5.3 ute nu.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som rubriken lyder.​iTunes 10.5.3 allows you to sync interactive iBooks textbooks to your iPad. These Multi-Touch textbooks are available for purchase from the iTunes Store on your Mac or from the iBookstore included with iBooks 2 on your iPad.

Senast redigerat 2012-01-19 18:38
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-01-19 18:36

Undrar när Apple ska låta allt uppdateras via App Store.

Undrar hur dom delar upp släpp? Jag har inget att uppdatera just nu - inget nytt iTunes. Det är ju ofta så att vissa får det direkt och sedan andra senare - i samma land. Jag antar att dom går på IP-nummer. Akanami har något automatiskt system som släpper in IP-nummer tills ett bandbreddstak tangeras - och fyller på när det dippar en viss procent. Gissning.

Ursprungligen av Zimmerman:

Undrar hur dom delar upp släpp? Jag har inget att uppdatera just nu - inget nytt iTunes. Det är ju ofta så att vissa får det direkt och sedan andra senare - i samma land. Jag antar att dom går på IP-nummer. Akanami har något automatiskt system som släpper in IP-nummer tills ett bandbreddstak tangeras - och fyller på när det dippar en viss procent. Gissning.

Den har bara inte hamnat i Software Update än. Den finns på websidan:

Apple - iTunes - Download iTunes Now

1
Bevaka tråden