Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem efter uppdatering till iOS 5

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping
  • 2011-10-13 00:18

Höll på och uppdaterade min 4a med 4.3.3 till 5.0 och började ploppa upp felmeddelanden och nu kan jag inte återställa. Den känns igen av itunes men reagerar inte när man tex tar återställ. Skärmen är fortfarande svart.
Vad ska man göra?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-13 00:29

Bra fråga, jag fick samma sak..... och nu går det varken att uppdatera eller något annat...... FUCK!

  • Medlem
  • Linköping
  • 2011-10-13 00:38

Jag får inte det felmeddelandet, ja får de vanliga 1914 o va de heter...
Och telefonen reagerar inte alls....
just nu så ligger den och de snurrar i mitten av skärmen sen så startas den om, och som den ska börja och uppdatera men de går om o om .

jag har exakt samma problem! sjukt jobbigt... va fan ska det inte vara så lätt att bara ladda hem och installera...

  • Medlem
  • Linköping
  • 2011-10-13 00:54

Blir vell o knalla in på Telenor imorgon bitti :/

  • Medlem
  • International user
  • 2011-10-13 07:34
Ursprungligen av Ijoonte:

Blir vell o knalla in på Telenor imorgon bitti :/

Sätt i DFU-mode och börja om.

efter 2.5h och x antal försök så har jag nu fått skiten installerat. det var bara till att försöka uppdatera hela tiden. konstigt i och med att någon sa till mig att apple skulle vara användarvänligt... ja, om man inte ska ändra på något så hade den personen nog rätt. =D

Är ni så dumma att ni måste uppdatera när flera miljoner gör det samtidigt?

Fast å andra sidan sitter jag nu med Itunes och försöker uppgradera ipad2 hehehehe

  • Medlem
  • Linköping
  • 2011-10-13 09:27

fick de och funka direkt igenom en återställning . Tycker telefonen borde reagerat och inte va helt död, fick panik inatt när jag höll på

Detta diskuteras på så många olika ställen nu på 99.se. Känns inte som om det behövs en tråd till.

Stänger här.

/Mod

1
Bevaka tråden