Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Betatestare till iPhone-spel sökes

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Om några veckor släpper vi vårt första egna iPhone-spel; Raindancer.

Bakgrund:
En stor sorg har drabbat byn, den gamla medicinmannen Dancing Eagle har avlidit och han var den ända som bemästrade regndansen.

Den svåra torkan gör att ingenting vill växa och om det inte börjar regna snart är byns dagar räknade.
Borta bland bergen närmar sig en man. En man som varit borta under lång lång tid. Tripping Bull är tillbaka och är fast besluten att rädda byn.

MEN ALLA VET ATT REGNDANS INTE ÄR ENKELT.

Men innan vi släpper spelet vill vi ha din åsikt om det.

Är du intresserad får du gärna gå in på Thebetafamily.com, som är en tjänst för att testa ej släppta iPhone-appar, och anmäla dig som testare.

Vi kommer välja ut 50 personer som får testa spelet och svara på några frågor om det.

Hoppas du vill hjälpa oss!

Mvh

Axel

Coolt, jag ska anmäla mig pronto

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2011-02-02 14:36

Får QWOP-vibbar av screenshoten...

Hej Jonasn, gillar du flash-versionen av det spelet kommer du garanterat gilla det här

Kul grej... kan vara kul att testa lite. off topic: cirkeln där med TBF gav mig värsta ABF-känslan på 80-talet.

Vi stänger ansökningen för beta-testare ikväll! Sista chansen nu

jag anmäler mig lätt!

Hej igen,

Ni som anmält er för beta-testning ska ha fått ett mail om detta (godkände alla från 99.se) :).
Gå in på TBF och ladda ner appen.

Zip:a upp mappen (instruktioner finns även under FAQ på sidan), och dra över till de båda filerna till iTunes.

Ser fram emot er feedback.

mvh

Axel

1
Bevaka tråden