Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mikrofon fungerar ej när jag har högtalaren på vid samtal! (4g)

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2010-10-10 10:39

Som rubrik! Detta fungerade på min gamla 3G så blev lite paff samt att jag inte kan hitta någon inställning för detta... Redan dags att lämna in den nya kanske!! Mvh

  • Medlem
  • International user
  • 2010-10-10 11:46

Återställt utan backup?

  • Medlem
  • 2010-10-10 13:39

Provade att återställa alla inställningar i telefonen. Ingen skillnad! Så jag körde förbi min Telia åf som testade den och skickar nu iväg den! Jag kommer få en ny om ca en vecka. Tråkigt men skönt ifall det var ett måndagsex man fått!

  • Medlem
  • 2010-10-10 14:54

Frågan du ställde zappee klickade inte i mitt huvud förräns nu! Om man lyckats återställa utan backup är detta ett problem som kan uppstå då? Vet att jag råkade återställa något när jag kluddade med att få över alla nummer och program på den! Jag provade aldrig att återställa den via iTunes då det av någon anledning skulle ta fem timmar och tillslut avbröt den själv! Kanske skulle ta ocH köra ut och ta telefonen och försöka återställa den via iTunes igen!?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-10-10 15:06
Ursprungligen av Nymf:

Frågan du ställde zappee klickade inte i mitt huvud förräns nu! Om man lyckats återställa utan backup är detta ett problem som kan uppstå då? Vet att jag råkade återställa något när jag kluddade med att få över alla nummer och program på den! Jag provade aldrig att återställa den via iTunes då det av någon anledning skulle ta fem timmar och tillslut avbröt den själv! Kanske skulle ta ocH köra ut och ta telefonen och försöka återställa den via iTunes igen!?

Nu är det ju sak samma, det jag menade var att du skulle testa att återställa telefonen utan backup då det eliminerar mjukvarufel.

  • Medlem
  • 2010-10-14 22:47

Sådär ja, fick en fläng ny lur av Telia idag! Inlämnat i söndags och ny lur idag, inte helt fel.. Änsålänge inga konstigheter med denna, och hoppas det förblir så då denna lur är helt jävla fantastisk

1
Bevaka tråden