Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

NI i gänget + iCal

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-16 09:12
Ursprungligen av arnfridsson:

Jag ger upp =/ har installerat om programmet, gjort exakt som du har gjort (och alla andra alternativ) men ändå så får jag bara med v.53.. väldigt mysko. =(

samma för mig

söker fortfarande...

Har det hänt mer på veckonummersfronten sedan sist?
Jag använder inte nummer så mycket,men många jag samarbetar med.... så det vore ju bra att ha....

hittade

---- prenumerarar på
http://ical.oops.se/weeks/Sweden/-1,+1

ical: kalender -> prenumerera -> klistra in länken

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2009-06-01 23:33
Ursprungligen av JohanLange:

---- prenumerarar på
http://ical.oops.se/weeks/Sweden/-1,+1

ical: kalender -> prenumerera -> klistra in länken

Tack det funkade jätte bra.

jag behövde inte ens klistra in länken, den kirrade på egen hand! tack apple!!

ps. någon som lyckats byta ikonen på iCal utan att använda candybar el dylikt?

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2010-09-29 12:31

man behöver inte prenumerar... det går att fixa bättre

Det finns ett bättre sätt att få veckonummer än att prenumerera på dem. Eftersom den här tråden verkar vara använd ganska nyligen så lägger jag en länk här till hur man kan justera så att man får veckonummer i iCal och MacOS X. Ser att denna metod även finns omnämnd i en annan tråd (annan iCaltråd) och problemet är väl att det finns för många trådar som behandlar detta... nåväl här är en länk om hur man fixar veckonummer.

Ursprungligen av andas:

Det finns ett bättre sätt att få veckonummer än att prenumerera på dem. Eftersom den här tråden verkar vara använd ganska nyligen så lägger jag en länk här till hur man kan justera så att man får veckonummer i iCal och MacOS X. Ser att denna metod även finns omnämnd i en annan tråd (annan iCaltråd) och problemet är väl att det finns för många trådar som behandlar detta... nåväl här är en länk om hur man fixar veckonummer.

Bra tips, tack!

Ja, tack för tipset. Nu till nästa svårighet - hur ska vi kunna visa veckonummer i kalendern på iPhone och iPad?

Bevaka tråden