Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Damm under glaset, iPhone - Omröstning

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Nu har jag haft min iPhone 3GS 8GB i 3dagar och se bara dammet föröka sig var dag. Vid uppackning så hade jag 2-3st varav ett större dammkorn men det blir bara mera. Otroligt irriterande.... Inspekterar jag telefonen så är det miniglipor på bägge långsidorna mellan glaset och gummilisten.

Hur är det med inlämning av en ny Telenorlåst telefon, får man en ny tillbaka eller är det Anovos skräpswap som skickas ut? Skall in på Mediamarkt idag och disskutera.

Jag har inte haft några problem med varken iPhone 3G eller iPhone 4.

Det är intressant att läsa att en del har så många problem när jag inte har haft ett enda - varken med iPhone eller med mina datorer.

Senast redigerat 2010-09-22 13:05

Fick info om att vissa har DOA i 7dagar på iPhones, skall se om det går att byta ut. Annars så får de ta tillbaka den och jag beställer isåfall en iPhone 4 (som verkar ha bättre byggkvalitet) från Katsching som verkar vara de enda som säljer dem kontant utan abb. med Telenorlåsning.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2010-09-24 21:16

Kan inte sälla mig till damm-skaran men däremot har jag fått som tre små bubblor uppe i ena hörnet på insidan glaset. Väldigt irriterande. Nån annan?

Bevaka tråden