Hej!
Jag har en iPhone, en Mac på jobbet och en Mac hemma. Jag använder idag iCal på jobbet och i telefonen, och synkar inte datorn hemma. Jag känner att det är dags att ta steget ut i molnet, bl a för att kunna dela med mig av några av mina kalendrar till kollegor. Det skulle också ge mig möjlighet att ha koll från datorn hemma, utan att fippla med iPhonen.
Önskemål som gäller både dator och telefon:
Veckonummer, veckovy, möjlighet att lägga in nya poster, möjlighet att hantera flera kalendrar, funka offline.
Jag har kikat lite på SaiSuke till telefonen och tycker det verkar bra, med en googlelösning för synkning och delning. Dock vill jag helst inte köra google.com/calendar på datorn, eftersom det kräver uppkoppling och saknar vissa andra options. iCal funkar bra, men saknar synkfunktionerna. Finns det något program som löser mina problem, eller har ni andra tips på hur jag ska gå tillväga?
Marcus.