Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tipsa mig: vilket micro sim på Sverigebesök?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Kommer att köra upp till Sverige från Schweiz om ca två veckor. Kommer att stanna max 3 veckor på semester. Har med mig min iPad.

Kan någon påläst tipsa mig om var jag skall vända mig för en snabb och smidig setup för att kunna surfa 3G med svenskt kort?

Kommer alltså inte att köpa något löpande abonnemang, och jag har inget annat svenskt telefonabonnemang.

I Schweiz köper jag månad för månad, precis som i USA. Finns det nåt liknande i Sverige?

Tack

På Telia kontant kan du köpa datatrafik per vecka, 29 kronor i veckan tar de. De erbjuder också micro sim om jag förstått saken rätt, annars får du väl klippa lite i det.

Ursprungligen av gabriel.fjellander:

På Telia kontant kan du köpa datatrafik per vecka, 29 kronor i veckan tar de. De erbjuder också micro sim om jag förstått saken rätt, annars får du väl klippa lite i det.

Telenor har liknande erbjudande också, tror de flesta operatörer har det om jag ska vara ärlig men har själv bara läst om Telia och Telenor.

Tackar för infon!

1
Bevaka tråden