Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När/Var/Hur använder ni er av iPad?

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan ni snälla beskriva er situation lite?
När, var och hur använder ni er iPad?

Jag som är väldigt tekniskt orienterad känner fortfarande att det är en väldigt cool grej(jag ska understryka, jag har inte ens hållt i en iPad ännu) som egentligen inte kan ersätta min iPhone och MacBook.

Hur ser ni på användandet av iPad? Beskriv gärna era reella situation.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-09 11:59

Jag har alltid med den. Jobbar som Web-AD samt programmerar en hel del.

Använder den dagligen till möten och skissa på idéer som jag sedan tar och skickar direkt över till Illustrator.

Ursprungligen av 20hz:

Jag har alltid med den. Jobbar som Web-AD samt programmerar en hel del.

Använder den dagligen till möten och skissa på idéer som jag sedan tar och skickar direkt över till Illustrator.

Skissar, hur då?
I vilket prog?

För mycket, för ofta, överallt

Jag ska börja prova med den för möten, men skulle vilja ha svenskt tangentbord först.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-09 12:18
Ursprungligen av BlackSmp:

För mycket, för ofta, överallt

Jag ska börja prova med den för möten, men skulle vilja ha svenskt tangentbord först.

Skriver allt numera på engelska då jag är utomlands så det är lugnt för min del

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-09 12:15

Än så länge i soffan bilen och ute i sommarstugan.

Ursprungligen av Laroche:

Än så länge i soffan bilen och ute i sommarstugan.

I bilen, när du kör?
Till vad(i alla situationer)?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-06-10 03:21
Ursprungligen av theplague:

I bilen, när du kör?
Till vad(i alla situationer)?

Haha när frugan kör såklart! Mest slösurfar och kollar på film.

  • Medlem
  • Skövde