Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jailbreaka iphone 3gs 3.1?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har sökt men hittar inget?

Jag har köpt en iPhone 3gs 32gb som kom i v 3.1 är det möjligt för en Windows användare att jailbreaka den?
Om ja, någon som har en schyst step-by-step guide eller nåt hur man fixar detta?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-01 22:44

Det finns massor av trådar som precis besvarar din fråga. Sök bättre!

Ursprungligen av 20hz:

Det finns massor av trådar som precis besvarar din fråga. Sök bättre!

Ok... Bra, länk?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-02 09:15
Ursprungligen av axlaxl88:

Ok... Bra, länk?

Nej, idag är jag inte snäll... finns en ruta uppe vid hörnet som det står: Sök på 99. Testa den.

Ursprungligen av 20hz:

Nej, idag är jag inte snäll... finns en ruta uppe vid hörnet som det står: Sök på 99. Testa den.

Jaha! Tack..... Men jag finner ingenting ang fabriksköpt 3.1 3gs jailbreak, men tack ändå <3

Du sa tidigare att det var flera trådar som besvarade min fråga? Vad hände med dom?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-10-02 13:12
Ursprungligen av axlaxl88:

Du sa tidigare att det var flera trådar som besvarade min fråga? Vad hände med dom?

Behöver nog inte svara på din fråga

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2009-10-02 13:05

Men är du så blind att du inte kan läsa keptang´s inlägg?
Just i dagsläget går det inte att jailbreaka 3GS 3.1

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2009-10-02 14:15

Om man inte har nåt att bidra till tråden så skriver man inget. Personangrepp hör inte heller hemma här på forumet, skärpning! /Mod

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-10-02 14:40

Raderade ett inlägg.

Synpunkter på moderering tas i privat PM till moderator/admin som har gjort modereringen eller i feedback forumet om man vill ta det "öppet".

Dessutom kommer vi ingenstans i denna diskussion då det i dagsläget som sagt INTE går att jailbreaka 3.1 så jag låser tråden.

/Admin

Senast redigerat 2009-10-02 15:30
1
Bevaka tråden