Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu laddar jag ned 3.0 till touch

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

38 av 257 MB för att få Å Ä Ö

Men 75 spänn istället för 99 som idg skrev

vad får man på ipod Touch iom 3.0?

Ursprungligen av DsPodium:

vad får man på ipod Touch iom 3.0?

det GÅR ju att kolla på Apple ...

sorry, kom på det ögonblicket senare.....:">

Uppdaterade min iPod touch och fick ett betydligt snabbare Safari, mycket efterlängtat!

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-06-21 02:10

Rensade ett gäng inlägg som handlade om trådens vara eller inte vara.
Bara att hålla sig till ämnet som vanligt, natti
/mod

Jag fick problem efter uppdateringen av min jailbreakade iPod Touch 2G. När man ska surfa så tjatar Safari hela tiden om att man inte är ansluten till internet, fast man är det. Klickar man OK så försvinner rutan och Safari laddar om sidan så fint så.
Det är milt irriterande. Ska prova att göra en återställning av ipodden vid tillfälle, för att se om det försvinner då.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-06-21 11:52

Gusax840:
Jag förstår precis vad du menar. Jag får känslan av att Wi-Fi fungerar aningen sämre efter uppdateringen på det sättet att den har lika stark signal. Det låter lite konstigt, men t.ex. så har jag ibland bara 2/3 signal när jag sitter precis vid routern. Och ställen där jag förut hittat nätverk (privata alltså, så jag vet att de finns) är helt borta eller jättesvaga. Någon annan med samma problem?
Kan även säga att iPoden blev oerhört seg efter uppdateringen med detta löstes med en omstart. Den är fortfarande _lite_ segare men inte alls så seg som den vara från början.

Jag upplever både min första gen. och andra gen. touch snabbare efter uppdateringen.

Efter uppdateringen kan jag inte ansluta till internet på den, den kommer ihåg mitt nätverk men ansluter inte. Någon som haft samma problem, eller någon som har ett tips på hur man löser det?

Kan vara gamla buggen med inställningar. Själv så tror jag programvaran har problem med adresslån varför den hänger sig. Den har en adress men den är upptagen efter sömn av ipod varför den låser sig och kan inte ta en ny. Du ser nätverket men får ingen adress alltså.

Snabbaste lösningen logga in och starta om router eller ryck ur sladden och få en omstart på router. Då nollställer du router mot ipod. Annan lösning markera och glöm nätverket, starta om ipoden och logga in igen på nätverket genom att hitta det på nytt. Kan ibland räcka med en omstart av ipod men inte alltid konstigt nog.

Nu var den igång på nytt, första gången jag startade om det fungerade det inte, men andra gången fungerade det. Väntade kanske inte länge nog.. Men men, tack än en gång för att man får så snabba svar här

1
Bevaka tråden