Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Telefonen låser sig självmant

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har hänt 3-4 ggr att telefonen självmant
sätter sej i simkortsläge där den kräver
upplåsningen? Bugg eller? Flera med samma
problem?

  • Medlem
  • Ljungby
  • 2008-08-29 00:27

Jag har noterat detta också (likadant på frugans). Det verkar inträffa när den inte haft täckning på ett tag men jag är inte säker på den saken.

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2008-08-29 13:56
Ursprungligen av westerlu77:

Har hänt 3-4 ggr att telefonen självmant
sätter sej i simkortsläge där den kräver
upplåsningen? Bugg eller? Flera med samma
problem?

Har hänt mig också. Tror också det kan bero på att telefonen har varit helt utan täckning under en period. Har upplevt detta ett par gånger och de tillfällena kan stämma in på att täckning helt har saknats....men jag är som sagt inte säker. Konstigt fenomen.

Ringde till supporten 020/213141 o dom visste såklart ingen o detta..
Dom bad mej ringa till butiken o man kan komma in o lämna iväg den för besiktning.
Tar en vecka. Vad tror ni? Kommer felet att rättas till? eller ska man vänta på en mjukvaruuppdatering? Dumma frågor kanske men vet inte vad jag ska göra..

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-01 17:28
Ursprungligen av westerlu77:

Ringde till supporten 020/213141 o dom visste såklart ingen o detta..
Dom bad mej ringa till butiken o man kan komma in o lämna iväg den för besiktning.
Tar en vecka. Vad tror ni? Kommer felet att rättas till? eller ska man vänta på en mjukvaruuppdatering? Dumma frågor kanske men vet inte vad jag ska göra..

Har du testat att återställa?

Ni som också har haft samma fel, vilket serienummer har ni? Jag tror jag har v.30 om de är den fjärde o femte siffran i serienr.

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2008-09-01 16:16
Ursprungligen av westerlu77:

Ni som också har haft samma fel, vilket serienummer har ni? Jag tror jag har v.30 om de är den fjärde o femte siffran i serienr.

V. 26

Nej! kommer alla inställningar o allt innehåll vara kvar efter en återställning nä man lägger tillbaka allt igen?

1
Bevaka tråden