Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bugg i Ipod Classic?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-03-21 23:53

Hejsan, köpte för ca 1 månad sedan en Ipod classic 80gb hos min lokala apple återföräljare och har tidigare använt allt från ipod mini till senaste ipod nano modellen, så jag sprang hem från affären lycklig som aldrig förr över mitt nya köp och kopplar in den i min PC med vista installerat på och ipoden fungerar som en dröm, både video och musiken, men nu för ca 2 dagar sedan så började den strula, felet är att efter att 1,53 gb musik eller video har synkats till den så lägger den bara av, med fel meddelandet "ipod " skivan som behövs hittades inte (, the ipod cannot be synced. the required disk cannot be found) jag har testat att återställa, att instalera om itunes och quicktime, har googlat o jag har testat att synka i en xp baserad dator, även testat att använda mig av ett äldre itunes (7.4.31)

ber mycket vänligt om hjälp, åker till london på måndag och office store har stängt under påsk helgen..

Glad påsk på er allesammans hur som helst!

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-03-23 15:17

Är ni så upptagna nu under påsken så ni inte hinner svara? kan inte leva utan min ipod

1
Bevaka tråden