Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vit Nano G2?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-09-18 17:14

Vad underbart det låter med så pass mycket bättre batteritid och annat smått och gott som förbättrats hos andra generationens Nano. Men vad har hänt med den vita färgen? Jag är bestört . För mig är en iPod synonymt med åtminstone möjligheten att vara vit i färgen. Så jag får nog hålla mig till min vita G1 på 4gb ett tag till känns det som. Det är inget fel på färgerna eller svart och alu. Missförstå mig rätt nu, men jag föredrar min nano vit , som den alltid varit (är nostalgisk när det kommer till den vita färgen ).

Dom har förhoppningsvis inte pensionerat den vita färgvarianten av nanon för alltid, vad tror ni? Det vore hemskt trist för alla oss som varit trogna den vita originalfärgen sen lanseringen av den allra första iPoden tycker jag.

  • Medlem
  • 2006-09-18 18:01

jo dom värkar riktigt nice, kommer kanske få en i julklapp ska bli skitgött

Mari: Eller hur, det är ju den vita färgen med spegelblank baksida som man förknippar med iPods! Men men, synd att klaga. Den nya generationen ser ju trots allt helt okej ut..

Ps. Grattis till segern i helgen, alltid lika skönt att se Manchester förlora. Speciellt på hemmaplan

  • Medlem
  • 2006-09-18 19:53
Ursprungligen av femton:

Mari: Eller hur, det är ju den vita färgen med spegelblank baksida som man förknippar med iPods! Men men, synd att klaga. Den nya generationen ser ju trots allt helt okej ut..

Ps. Grattis till segern i helgen, alltid lika skönt att se Manchester förlora. Speciellt på hemmaplan

Du har ingen aning om hur bra det kändes att dom fick åka hem från OT med 3 poäng. Inte helt väntat resultat med tanke på inledningen i Premier League heller kanske.;)

Nej, de nya nanofärgerna ser helt okej ut, och ska dessutom vara mer represistenta om jag förstått rätt. Men man borde väl kunna fixa till en vit som är lite tåligare också tycker man. Fanns minin över huvud taget i vitt förresten? Hoppas i alla fall att en ny vit nano dyker upp förr eller senare.:)

Minin fanns inte i vitt, den fanns i den nuvarande nanons färger, exklusive svart. Den är så snygg den svarta..!
Men visst är det synd att den vita färgen försvunnit, och vi får väl hoppas att G2,5 kommer introduceras med en vit 12gb nano.

Edit: typo.

1
Bevaka tråden