Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

nano laddare

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-06-10 16:39

jag har tänkt att köpa mig en sån laddare som man stoppar in i el uttaget, och jag bara undrar (hittar det inte när jag sökte) om dom funkar bra? hade tänkt att köpa en sån vit på teknikmagasinet. för jag orkar inte springa ner till datorn för att ladda och min nano laddar ju ur sig snabbt ju

Ja, de funkar bra.

lånar tråden lite

Ursprungligen av brejk:

jag har tänkt att köpa mig en sån laddare som man stoppar in i el uttaget, och jag bara undrar (hittar det inte när jag sökte) om dom funkar bra? hade tänkt att köpa en sån vit på teknikmagasinet. för jag orkar inte springa ner till datorn för att ladda och min nano laddar ju ur sig snabbt ju

Är den billigast på teknikmagasinet, eller handlar du där bara för närhetens skull?

Vart kan man hitta en sådan laddare billigast?

MVH /Obelix

  • Medlem
  • 2006-06-13 16:31
Ursprungligen av Obelix:

Är den billigast på teknikmagasinet, eller handlar du där bara för närhetens skull?

Vart kan man hitta en sådan laddare billigast?

MVH /Obelix

de är billigt på tk, bara 149:- och så bor jag ganska nära också :):D

  • Medlem
  • 2006-06-13 00:38

Obelix//

Bland de billigast tror jag. Kanske inte på öret, men give or take en tjugolapp så är den en av de billigaste som går att hitta tror jag (plus att den är vit vilket många med vit nano kanske föredrar).

  • Medlem
  • 2006-08-05 17:40

jag köpte en på teknikmagasinet, funkar skitbra. 149 kr.

  • Medlem
  • 2006-08-05 22:37

jag med den funkar prima jag tycker faktist att batteriet räcker längre nu när jag laddar den via eluttaget

1
Bevaka tråden