Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar för atleter

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nästa vecka kommer företaget Sennheiser att börja sälja en kollektion hörlurar speciellt anpassade för aktiva personer. Hörlurarna kommer att kosta 30 - 50 dollar och vara svett tåliga samt tvättbara.

Hörlurarna på bilden är MX 75 modellen och har en “twist-to-fit” design med gummi attiraljer för en stabil och behaglig passform.
Brukar vara hög kvalite på Sennheisers produkter och säkert även denna gången.

Hemsida: Sennheiser

[via [URL="http://men.style.com/news/gadgets/042706"]men.style.com[/URL]]

Oh, helt klart intressant! Cool design. Hoppas de finns tillgängliga fort.

Måste man vara atlet? Går icke-atlet bra? Tex. trappor gör mej svettig. Att gå i dom. Nerför.

Ursprungligen av petern:

Måste man vara atlet? Går icke-atlet bra? Tex. trappor gör mej svettig. Att gå i dom. Nerför.

Givetvis behöver du inte vara en atlet.

Jag tycker det är dumt att köpa en terräng bil om man bara kör i storstäder, och så även att köpa hörlurar anpassade för atleter om man bara åker tunnelbana.

  • Medlem
  • 2006-05-10 00:11
Ursprungligen av petern:

Måste man vara atlet? Går icke-atlet bra? Tex. trappor gör mej svettig. Att gå i dom. Nerför.

Jag stör mig också på detta...
Ändra det, för fasen..
rätta även till alla sär-skrivningar i texten, please!

Trevliga lurar btw.

Nån som vet om/när de finns i svea rike?

Nån som vet nån tysk butik som säljer dem?

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-05-10 02:24
Ursprungligen av Eindpeng:

Nån som vet om/när de finns i svea rike?

Nån som vet nån tysk butik som säljer dem?

Pratade med sennheisers leverantör idag och lurarna kommer nog dimpa ner inom 2-3 veckor i sverige trodde dom.

Någon som har testat dessa än?

  • Medlem
  • 2006-06-06 15:56

Dom ser riktigt okej ut dom där. Men om det är tänkt som en sportvariant på ett par hörlurar borde det inte finnas en snoddvariant på den då? Om man är "atlet", sportar mycket är väl just en sån funktion önskvärd (sladden ur vägen m.m.) förutom att det är lätt att hålla sladdarna fräscha (tvättbara)? Men det kanske är så att just den här modellen är bara en av flera sportmodeller?

Edit: Nu har jag förstått att den här linejn med hörlurar finns i fler varianter. Till exempel MXL 70VC Sport som har just snodd för dom som vill ha grejerna runt halsen istället. Det fanns också fler olika modeller i den här sportlinjen. Och en street linje och en style. Fast dom kanske inte är några nyheter? Sennheiser street/sport/style lurar

1
Bevaka tråden