Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja finns det inget program som är bättre än itunes ?? det suger fett jag har naturligt vis windows xp
ett enkel prog för att får in det jag vill ? alla andra spelare fukar på detta sätt
jag blir så F----D så ipoden åker snart ut för gott

det finns t.ex. yamipod och anapod. Sök.

ska kolla ok tack

Nu är vi där igen. Vad är kasst me Itunes egentligen? Det enda jag kan komma på är att man inte kan flytta musik FRÅN Ipoden, men annars...?

mm jag tycker också iTunes är bra, dessvärre kan det krångla ibland om man har pc och en del tycker kanske att det inte är så simpelt som det borde vara.

  • Medlem
  • 2005-12-22 17:02

smeden ge iTunes lite mer tid så kommer du att lära dig det och då är det inte så dumt ändå

Efter att ha suttit vid iTunes i ett par timmar så kan jag säga att det är stört skönt ^^ Allt sköts automatiskt och funkar perfa

Många verkar ha problem med iTunes tycker jag. Visst, Windowsversionen är buggig men när det fungerar så fungerar det bra. Jag förstod direkt hur det fungerade första gången jag satte på iTunes. Enkelt och logiskt. Vissa funktioner är dock lite undanskymda, som t.ex. att skicka över bilder.

Det argument som jag kan förstå mot iTunes är att det söker på ID3-taggar. Så har man inte ett "snyggt" bibliotek kan det vara svårt att hitta musiken. I detta fall så är det ju dock så gott som omöjligt att hitta musiken i iPoden sen. Så jag säger: investera lite tid i att snygga till alla taggar!
Sen funkar allt smutt.

1
Bevaka tråden