Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

firewire till usb

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

har enbart firewire möjlighet på min ipod... måste ha en USB-konverter. kan jag köpa vilken som helst (tex den på apples hemsida)? eller spelar det roll att jag har en 2:a generationens ipod?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-03-29 09:18
Ursprungligen av linnea_m:

har enbart firewire möjlighet på min ipod... måste ha en USB-konverter. kan jag köpa vilken som helst (tex den på apples hemsida)? eller spelar det roll att jag har en 2:a generationens ipod?

Den som finns att köpa på Apples hemsida passar bara 3G iPod med dess lite speciella kontakt. Om det finns andra adapters/sladdar vet jag faktiskt inte, men jag har inte sett till nån... Du har ingen möjlighet att sätta in ett firewire-kort i datorn istället?

Ursprungligen av Spyder:

Den som finns att köpa på Apples hemsida passar bara 3G iPod med dess lite speciella kontakt. Om det finns andra adapters/sladdar vet jag faktiskt inte, men jag har inte sett till nån... Du har ingen möjlighet att sätta in ett firewire-kort i datorn istället?

Ja har du en stationär dator är det billigare med ett firewire-kort, som spyder tipsade om.

Finns t.ex. på speedmania.se för 200 kr.
http://www.speedmania.se/store/customer/product.php?productid=78&cat=21&page=1

1
Bevaka tråden