Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacJobb domänen till salu

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

MacJobb var en sida som samlade macanvändare av alla de slag som sökte jobb som hade med Mac att göra. Sidan har varit nere ett tag för uppgraderingar som det sagt men nu verkar det snarare som om domänen är till salu

MacJobb var det enda av sitt slag och mycket större än den liknande avdelningen här på 99mac. Jag har ännu inte fått något jobb genom den men jag hoppas att någon tar över MacJobb o driver den vidare:(

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-04-20 12:33

Synd att den går i graven, man ska dock lägga bud på domänen, och lägsta budet just nu är 110 euro, det känns inte så motiverande att köpa en domän för den summan och sen forsätta med att lägga upp jobbannonser på den domänen

Tack för er saknad av MacJobb. Jag har en del problem att ta tag ett tag framöver och vill egentligen inte stänga ner webbsidan. Därför letar jag nu efter en ny Kapten för mitt hjärtebarn / MacJobb. I dess fall att inte en ny ägare ställs på domänen. Så kommer jag att starta upp websidan vid ett senare tillfälle. Vill återigen tacka för erat intresse. Har ni frågor om websidan så går det att kontakta mig per email: johan(at)macjobb.nu

Med Vänliga Hälsningar

/ Johan Way

1
Bevaka tråden