Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

World of Warcraft & MacBook Pro, Hur många fpz har ni med era MacBook Pro

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla MacBook Pro ägare, hur många av er har provat World of Warcraft på era maskiner och hur mycket ram har ni samt hur mycket får ni fps när ni spelar World of Warcraft
Undrar om World of Warcraft flyter på bra med MacBook Pro. Undrar pga att Apple har sänk hastigheten på grafikkortet.

Det ända spel jag har tänk spela, spelar inte speciellt mycket men World of Warcraft kan man inte motstå!

Senast redigerat 2006-04-19 10:49
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-04-19 17:18

Har 2,0 MBP med 1GB minne. Har tyvärr slutat spela detta mycket stora spel. Att spela på MBP fungerar helt klockrent. Har tyvärr inte FPS och nummer i huvudet, men jag kan lova dig att det är verkligen ingenting att oroa sig över.

Ursprungligen av doGG:

Har 2,0 MBP med 1GB minne. Har tyvärr slutat spela detta mycket stora spel. Att spela på MBP fungerar helt klockrent. Har tyvärr inte FPS och nummer i huvudet, men jag kan lova dig att det är verkligen ingenting att oroa sig över.

Hur kommer det sig att du har lagt av att spela WoW?:eek:

Vad hade du för inställningar när du spelade!

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-04-19 18:56

Lade av precis när jag fick datorn nästan. Tröttnade helt enkelt. Har kört allt det där med Molten Core och Blackwing Lair.

Tröttnade helt enkelt på spelet, nu handlar det om att få kompisar från träsket, vilket inte är det enklaste. Lätt att säga när man själv spelat som en galning en gång i tiden.

Jag vet inte exakt vilka inställningar jag använde mig av. Det fungerar med höga inställningar, tror nästan högsta fungerar. Rekommenderar dock att du inte är i Orgrimmar vid 7 tiden på kvällen, då laggar det skall jag lova. - Det gör det väl alltid antar jag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-04-19 18:59
Ursprungligen av doGG:

Tröttnade helt enkelt på spelet, nu handlar det om att få kompisar från träsket, vilket inte är det enklaste. Lätt att säga när man själv spelat som en galning en gång i tiden.

Ja, herregud, alla (ja, nästan) mina kompisar spelar, jobbigt att höra dem snacka hela, och jag menar hela tiden, om allt möjligt i WoW. En har slutat, kan bara hoppas att alla andra slutar också.

aja, sry för lite OT

Ursprungligen av doGG:

Lade av precis när jag fick datorn nästan. Tröttnade helt enkelt. Har kört allt det där med Molten Core och Blackwing Lair.

Tröttnade helt enkelt på spelet, nu handlar det om att få kompisar från träsket, vilket inte är det enklaste. Lätt att säga när man själv spelat som en galning en gång i tiden.

Jag vet inte exakt vilka inställningar jag använde mig av. Det fungerar med höga inställningar, tror nästan högsta fungerar. Rekommenderar dock att du inte är i Orgrimmar vid 7 tiden på kvällen, då laggar det skall jag lova. - Det gör det väl alltid antar jag.

Hahahah ja Orgrimmar är hopplöst det kan lagga på en monster Pc m.m.
Jag läste att grafikkortet på MacBook Pro var ner klockat med nästan 30% hade inte varit fel med den hastigheten.

1
Bevaka tråden