Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Död Cube efter uppdatering till 10.4.4

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Mjölby
  • 2006-01-12 14:21

Min Cube dog efter att jag uppdaterat till 10.4.4. Inte ett ljud. Lampan blinkar till uppe på kuben och den röda lysdioden nere i kuben lyser, men annars helt död. Har även tryckt på de små knapparna på undersidan. Men, nada! Är det nån som har nåt tips? Finns det nån återställningsknapp man kan trycka på inne i Cuben?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-01-12 15:14
Ursprungligen av Editors:

Min Cube dog efter att jag uppdaterat till 10.4.4. Inte ett ljud. Lampan blinkar till uppe på kuben och den röda lysdioden nere i kuben lyser, men annars helt död. Har även tryckt på de små knapparna på undersidan. Men, nada! Är det nån som har nåt tips? Finns det nån återställningsknapp man kan trycka på inne i Cuben?

ja det finns en en återställlningsknapp på det lilla moderkortet .. ta loss grafikkkortet så borde du se den.

Men pröva att kopppla ur allting. batteriet minnenena osv.. och låt den ligga i ett dygn.

Lycka till.

en fd.. Cube ägare numera macmini....

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2006-01-12 16:00

Tack, men efter ett antal tester, minnesutryckningar etc. gick den plötsligt igång. Märkligt!

1
Bevaka tråden