Mac Mini Tips

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • International user
  • 2005-11-08 11:42

I morgon öppnar Inwarehouse sin butik på Birgerjarlsgatan i Stockholm, i dagens DN annonserar de att de kommer sälja MacMini 1,25ghz för 3995:- (5245:- på Apple store)

Mmm, såg det också, bra erbjudande. Men det är ett öppningserbjudande så jag gissar att inte sådär jättemånga kommer att hinna köpa en...

• Medlem
  • Linköping
  • 2005-11-09 10:05

Det står ingenting om detta på deras hemsida. Någon som vet var man kan läsa mer om det?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-09 10:25
Ursprungligen av Nodde:

Det står ingenting om detta på deras hemsida. Någon som vet var man kan läsa mer om det?

Sista sidan i dagen Stockholm City bl.a.
http://www.city.se/arkiv/

"Gäller endast 9:e november, begränsat antal, max en per hushåll, kan endast köpas på plats i butiken till dessa priser" står det på annonsen...så jag tror inte att man ska hurra så hemskt högt...bara om man bor i närheten, gillar att köa, och var ledig i morse.

Jag bor inte i Stockholm så jag skickade ut en spanare. Han ringde 12.30 och hade stått i kö i en timme. Nu var han tvungen att gå tillbaka till jobbet. Kön rörde sig inte framåt, sa han. Det får bli en Mac mini till ordinarie pris från Applestore.

• Medlem
  • Bollnäs
  • 2005-11-09 13:22

Mäh, jag sim ville ha en.

• Medlem
  • Linköping
  • 2005-11-09 14:39

Jag bor inte heller i Stockholm så jag skickade också dit ett bud. Det var tydligen hur mycket folk som helst och timlång kö in i butiken. Sedan hade kassasystemet krashat vilket innebar att de som väl tagit sig in inte kunde handle det de ville ha. Kaos med andra ord. Det verkade dock finnas gott om minis kvar. Mitt bud hade fått "lägga undan" en mini och skulle komma tillbaka senare för att köpa den. Så förhoppningsvis så är man lycklig ägare av en mini innan kvällen är slut.

Jag och en kompis var där. Den enda kassan strular och kunde hantera en kund i kvarten den första 45 minutrarna, och efter det gick det "undan" med säkert en kund var femte minut...

Hursom kom jag hem med två minis (jag fick tillstånd att köpa en åt min kompis som var tvungen att gå tillbaka till jobbet)

Bra pris, halvroddigt köande. Det fanns säkert 30 stycken minis synliga i butiken kvar när jag åkte för nån timme sedan, och folk var mest ute efter platta TV. Men, det var fortfarande kö utanför butiken (enbart för kassaflaskhalsen).

Bra pris onekligen, men det tär på nerverna att stå och köa i öststatsstajleee.

Ursprungligen av ace4711:

Bra pris onekligen, men det tär på nerverna att stå och köa i öststatsstajleee.

Säkert planerat, fatta hur mycket folk som rör sig i dom kvarteren och som nu såg kön och undrade vad det var för nyöppnad affär.....REKLAMKUPP?

• Oregistrerad
  • 2005-11-09 18:24

Vi lever ju i mini-DDR, svenskar är vana att köa.

• Medlem
  • Linköping
  • 2005-11-09 19:11

Nu är alla mini slut iaf. Så det är ingen idé att gå dit och köa om man endast är ute efter en mini.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-09 21:17

Det var fortfarande en kö för att komma in och ännu längre kö för att komma till kassorna! 42" plasma-TV sålde otroligt bra tydligen.

1
Bevaka tråden