Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10.4.3 lagar äntligen Slideshow på mac mini!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

äntligen

sedan 10.4.0 har Slideshow (funktionen där man kan markera ett gäng bilder, högerklicka, trycka slideshow och få se ett bildspel av bilderna) varit oanvändbart på min dator ;

har en 20" widescreen skärm i 1680 x 1050 över DVI.

När jag försökt använda Slideshow har skärmbilden ballat ur och man har inte sett någonting i slideshowläget förutom massa brus.. särskilt i översiktsvyn över bilderna.

nu är detta emellertid fixat!

någon mer än jag som haft problem med detta?

Trevligt funktion, inte testat den innan.. Går det att på nåt vis skriva ut överskitsbilden över alla bilderna direkt? Förmodligen inte, men man vet ju aldrig

Ursprungligen av Johan S:

Trevligt funktion, inte testat den innan.. Går det att på nåt vis skriva ut överskitsbilden över alla bilderna direkt? Förmodligen inte, men man vet ju aldrig

nej du kan inte skriva ut den "direkt",

däremot kan du ju ta en skärmdump av hela skärmen genom att trycka äpple+shift+3 , sedan dubbelklicka på den filen så den öppnas i Preview, och sedan skriva ut därifrån

  • Medlem
  • Harestad
  • 2005-11-01 15:22

Ta en skärmdump när du är i det läget. Kringla + Shift + 3

Hrm.. Det verkar hur som helst inte fungera när man har lite fler bilder, då visas bara några i översikten.

1
Bevaka tråden