Köpa iBook nu?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag undrar bara när ni tror att iBook kommer att uppdateras. Jag hade tänkt att jag skulle köpa en ny dator, en iBook. Jag har nu en eMac, men jag skulle behöva en bärbar dator. Men jag vet inte om jag ska vänta att köpa tills den har uppdaterats.

Vad tror ni?

Det var väl inte så himla längesen den uppdaterades? Jag tycker du ska köpa nu, om du behöver en nu såklart... Man ska köpa när behovet, eller suget, är som störst...

• Medlem
  • Österbybruk
  • 2005-10-16 17:46

Det ar ju som vanligt sa att koper man en elektronikprodukt idag sa kan man ge sig fasiken pa att den uppdateras dagen efter. Nanting man far leva med men det gor ju fortfarande inte att den ibook du koper ar vardelos pa nat satt. Den ar ju lika bra. Jag har en kompis som kor en gammal iBook (dasslocket) den ligger val pa runt 300 mhz, har 192 mb ram. Han kor Ubuntu pa den. Fungerar prima... sa har du behov av en barbar just nu sa ar en ibook valdigt bra for det priset.

• Medlem
  • 2005-10-16 18:02

Flyttar från "iBook".

Mod

• Medlem
  • Huddinge
  • 2005-10-16 18:33

Senaste uppdateringen av iBook skedde ju den 26/7 , vilket inte är så himla längesen. Jag köpte min två månader senare. Jag tror knappast det kommer någon uppdatering snart, i så fall någon PowerBook modell.. Men man kan ju aldrig vara så säker

Men är du i behov av en nu så köp.

1
Bevaka tråden