Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tilt-problem med MX1000 i Firefox

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-08-15 20:21

Har ett problem med min Logitech mus MX 1000
När jag försöker scrolla/tilta höger och vänster med tilt funktionen på scroll hjulet i Firefox. Så väljer den att istället byta sida fram och tillbaks. Har provat att ändra inställningar för musen, ta bort firefox radera alla inställningar och installera om men ändå blir det likadant.
Vet faktiskt inte om det någonsin funkat då jag bara haft min mini i tre dagar. Men det är väldigt störande då jag använde denna funktion rätt mycket i firefox till windows. Det fungerar som det ska i safari. Nån annan som har detta problem?
Är det nån inställning i firefox som fixar detta? Eller finns det nån patch som fixar det?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-08-16 01:58

Kolla på sida två i mighty mouse tråden där finns en lösning på samma problem med mighty mouse. Kanske kan vara till hjälp

/thomas

  • Oregistrerad
  • 2005-08-17 10:09

Det stängde bara av funktionen att gå fram och bak i sidorna med scroll hjulet. När jag nu försöker scrolla i sidled så scrollar jag upp och ner i sidorna istället. Vilket dilemma fattar inte varför det inte kan fungera normalt.

1
Bevaka tråden