Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatering efter WWDC?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det någon som helst andledning till att tro att Apple kommer att vänta med att uppdatera Power Macen till efter WorldWide Developers Conference? Vad skulle i såfall den andledningen vara?

Jag undrar eftersom jag har hamnat i det kända "Ska jag köpa mac nu eller vänta?" dilemmat.

Vi vet inte speciellt mycket mer än vad som står här: buyersguide.macrumors.com, men magkänslan säger mig att vi kommer se nya PowerMacar i samband med att Tiger släpps.

Vilket borde betyda senast WWDC?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-03-13 19:43
Ursprungligen av Svampisen:

Jag undrar eftersom jag har hamnat i det kända "Ska jag köpa mac nu eller vänta?" dilemmat.

Har du behov av en dator nu så tycker jag att du skall köpa en nu, men så kommer en uppdatering så tänker du så att ähh jag väntar på nästa uppdatering och då gör du inte av med några pengar som bränner i din ficka.

Man kan inte direkt säga att jag är i behov av en dator till jobb eller något liknanade, snarare till nöje. Just nu skulle det dessutom kännas extra surt att köpa något för att sen se en uppdatering, uppdateringen kommer ju vara såpass omfattande.
Tiger, Power Mac, iMac, iBook och eMac kommer med stor sannolikhet att uppdateras inom närmaste tiden vilket leder till ett enormt prisras ifall jag köper något nu.

Nej, det blir att vänta på en Power Mac dubbel 2.0 GHz med PowerPC 970MP, BlueTooth, 1 GiB minne och Mac OS X Tiger för 18 500 kronor exklusive moms =).

ribban

Ribban ligger högt nu Simon, akta så du inte river.

Uppdatera din inbox på Gmail...

1
Bevaka tråden